Se celebró una jornada de captación en Xinzo y se concretarán las seleccionadas para el 2020
La sede del Centro Agrogandeiro de Xinzo, entidad dependiente del Inorde, fue el escenario de la primera Jornada de Captación para la "Transformación dixital de empresas agroindustriais" enmarcada dentro de Agriconect 4.0. Se trata de una iniciativa promovida desde el organismo provincial, en colaboración con el programa Interreg del Fondo europeo de Desarrollo Regional, y el objetivo es favorecer la transformación digital del sector agroindustrial. Precisamente, por este motivo se escogió la villa antelana como lugar de celebración de esta jornada de cuatro horas de duración, tras la que se seleccionará a 30 empresas de la provincia de Ourense -previamente se elaborará un listado con las interesadas-.
Rosendo Fernández, vicepresidente de la Deputación de Ourense y presidente del Inorde, fue el encargado de inaugurar la jornada que contó con una veintena de participantes. "O sector do agro mostra unha realidade de contrastes, e temos que afrontar novos modelos de negocio", aseguró Fernández. "Con estas xornadas, dirixidas a pequenas e medianas empresas, pretendemos informar das novas formas de traballar, cooperar cos territorios transfronteirizos, desenvolver capacidades profesionais e innovar", añadió.
Los asistentes aprendieron sobre las posibles mejoras en competitividad y productividad que podrían aplicar a sus empresas, así como la manera de llegar a nuevos clientes y mercados. Además, se dieron nociones básicas de Big data o inteligencia artificial. Gracias a una inversión total de 640.057 euros, todas las herramientas anteriores podrán mejorar numerosas empresas de la provincia, así como incrementar su eficiencia, automatizar su funcionamiento, o personalizar sus productos.
Rocío Gómez: “No sector agroindustrial non nos vemos como empresarios"
Rocío Gómez foi a encargada de presentar aos distintos empresarios o proxecto Agriconect 4.0 para a Transformación dixital do sector agroindustrial.
Que se pretende mediante o programa Agriconect 4.0?
Preténdese dar un impulso á transformación dixital das empresas -micropemes e pemes- agroindustriales, sobre todo, na loxística. Un pouco o obxectivo da xornada foi a captación desas empresas que puideran ser beneficiarias do programa, que consiste nun asesoramento en todo o proceso de dixitalización. Primeiro farase un diagnóstico e logo determinaras a formación específica que require dita empresa. Por último farase un acompañamento á empresa en todo o proceso.
Será gratuito para estas empresas?
Si. Trátase de un proxecto de cooperación transfronteiriza entre España e Portugal.
Nós temos que facer 30 empresas e consensuaremos uns criterios para a selección das mesmas. Terán que cumprir unha serie de requisitos.
Por que se centralizaron estas xornadas en Xinzo?
Porque é onde está o Inorde, o Centro Agrogandeiro e é o que serve de referencia para o sector agroindustrial na provincia.
Entendo que esta iniciativa xorde, pola falta de dixitalización do sector.
Ao final son micropemes e é preciso concienciar a todos os membros da empresa da importancia da dixitalización. O problema que temos no sector agroindustrial é que non nos vemos como empresarios. O propietario que pode ser o pai de familia, ten que ser o directivo aínda que non se vexa así.
A dixitalización iría encamiñada á venda.
Non so a eso, senon á dixitalización de todos os procesos.